ZZ-hvalpe

ZZ-hvalpe

tirsdag den 16. februar 2016

6 uger gamle og så frække....

Nøj hvor er det koldt som i slædehunde koldt....

Hvalpene er i dag 6 uger gamle og virkelig blevet sjove. Nu kan de ikke bare søge guffer på gulvet og græsplænen - nej de kan søge overordentlig effektivt på flere forskellige færter :-)

De kan også bide rigtig hårdt og de angriber for et godt ord, og de er på ingen måde til sød og blid leg nej de er rene krigs maskiner. Vi griner sådan af dem for de er naturligvis også rigtig søde.

I de seneste to dage, har de været i køkkenet og lege flere gange dagligt, fordi det er virkelig koldt og de holder ikke til at lege ude så længe, så de må ind og give den gas, så det gør de så :-)

Jeg har optaget lidt video af dem som jeg har sat ind her under, så I kan nyde dem bare lidt :-)

De har de seneste 3 dage får ormekur. Panacur som gives over 3 dage. Jeg har til min store fortrydelse, ikke set skyggen af orm hos dem øv. Hvalpe har efter min overbevisning godt af at være født med orm. Det booster deres immunforsvar. Men vi får se når de får næste ormekur i uge 7 om de så leverer bare lidt orm :-)

I denne uge skal vi også ud og køre tur i bil - jeg håber at der kommer lidt plus grader, så det ikke bliver SÅ koldt at komme en tur i skoven :-)

Håber også at den bedste Birkebæk har tid til at stille dem for mig på et bord så jeg kan finde det sorte Punktum i flokken :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar