ZZ-hvalpe

ZZ-hvalpe

lørdag den 20. februar 2016

Sikke et møg vejr....

I dag har det virkelig været en udfordring at aktiverer hvalpene. Jeg har været på job i lufthavnen og Tommy har passet menageriet hjemme.

Vejret har været koldt, blæsende og vådt, ikke det bedste vejr for hvalpene at lege ude i. Tommy har haft dem inde i køkkenet flere gange og sikke nogle små krigs maskiner de er. De angriber for et godt ord enten os eller hinanden. Men de er godt nok også sjove.

I fredags var Inge her på besøg for at nusse hvalpe, og det var bare rigtig dejligt at Inge kom forbi for både Tommy og jeg var på job hele dagen og vores hvalpe er ikke vant til at være alene i længere perioder. Dejligt at Inge havde lyst til at komme forbi og lege med dem et par timer, selvom vi ikke selv var hjemme.

Imorgen formiddag kommer Kim og kigger til hvalpene, vi skal lave lidt slæb til dem og se hvad de siger til det. Jeg skal selv have hvalpene på bordet og træne lidt i at være på et bord og blive undersøgt og de skal kigges lidt an :-) Jeg skal jo have den bedst byggede tæve så jeg må lægge mig lidt i selen imorgen.

I starten af næste uge er det tid til at vælge hvalpe ud. Jeg ringer eller skriver til jer med mine anbefalinger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar